Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32249
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГризо, Діана-
dc.date.accessioned2024-03-01T09:36:49Z-
dc.date.available2024-03-01T09:36:49Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationГризо, Д. Аналіз чинників, що обумовлюють привабливість лікарських засобів для споживачів : кваліфікаційна робота / наук. керівник В. Малий. - Харків, 2024. - 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32249-
dc.description.abstractМетою дослідження є виявлення чинників, що обумовлюють привабливість безрецептурних лікарських засобів для споживачів та надання пропозицій щодо їх просування на ринку. На підставі результатів проведеного аналізу ринку та вивчення вподобань споживачів розроблено програму просування безрецептурного лікарського засобу. Запропоновано підхід до роботи фармацевтичного представника з лікарями-терапевтами та проведено розрахунок покриття цільової аудиторії. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, чотирьох додатків; викладена на 57 сторінках й містить 16 рисунків, 7 таблиць, 42 джерела літератури.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study is to identify the factors that determine the attractiveness of over-the-counter (OTC) medicines for consumers and to provide suggestions for their promotion in the market. Based on the results of market analysis and the study of consumer preferences, a program for the promotion of OTC medicines has been developed. An approach to the work of a pharmaceutical representative with general practitioners is proposed, and the coverage of the target audience is calculated. The qualifying work consists of an introduction, three chapters, general conclusions, a list of references, and four appendices. It is presented on 57 pages and includes 16 figures, 7 tables, and 42 sources of literature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма фармаціяuk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectбезрецептурні лікарські засобиuk_UA
dc.subjectвподобання споживачівuk_UA
dc.subjectпросування лікарських засобівuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketinguk_UA
dc.subjectOTC medicinesuk_UA
dc.subjectconsumer preferencesuk_UA
dc.subjectmedicines promotionuk_UA
dc.titleАналіз чинників, що обумовлюють привабливість лікарських засобів для споживачівuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of factors determining the attractiveness of drugs for consumersuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гризо Діана 1002.pdf4,16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.