Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикерявий, Сергій-
dc.date.accessioned2024-03-05T10:02:09Z-
dc.date.available2024-03-05T10:02:09Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationШикерявий, С. Розробка заходів з поліпшення якості надання послуг на станціях технічного обслуговування автомобілів : кваліфікаційна робота / наук. керівник Т. Зборовська. - Харків, 2024. - 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32303-
dc.description.abstractМета дослідження: розробка та обґрунтування пропозицій щодо комплексу заходів з поліпшення системи управління та вдосконалення організаційно-економічного механізму автосервісу. Завдання: розглянути особливості управління автосервісом; проаналізувати ефективність управління організацією; здійснити оцінку конкурентоспроможності послуг з обслуговування автомобілів; запропонувати заходи з поліпшення управління організацією. Об’єктом дослідження є діяльність автосервісу. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних і практичних підходів до формування комплексу заходів з поліпшення управління діяльністю. Сформовані пропозиції щодо поліпшення діяльності автосервісу. Запропоновано зміну організаційно структурного механізму управління автосервісом. Структура і обсяг кваліфікаційної роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліку посилань 31 найменування, 1 додаток, і містить 15 рисунків, 12 таблиць. Повний обсяг кваліфікаційної роботи складає 64 сторінки, з яких перелік посилань займає 4 сторінки, додатки – 10 сторінок.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study: development and substantiation of proposals for a set of measures to improve the management system and improve the organizational and economic mechanism of the car service. Task: consider the features of managing a car service; analyze the effectiveness of organization management; evaluate the competitiveness of car maintenance services; propose measures to improve the management of the organization. The object of the study is the activity of a car service. The subject of the study is a set of theoretical-methodical and practical approaches to the formation of a set of measures to improve the management of activities. Formed suggestions for improving the activities of the car service. It is proposed to change the organizational structure of the car service management mechanism. Structure and scope of the qualification work: the qualification work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of references of 31 titles, 1 appendix, and contains 15 figures, 12 tables. The full scope of the qualification work is 64 pages, of which the list of references takes up 4 pages, the appendices - 10 pages.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра управління та забезпечення якостіuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Якість, стандартизація та сертифікаціяuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectпропозиції з поліпшенняuk_UA
dc.subjectавтосервісuk_UA
dc.subjectquality managementuk_UA
dc.subjectcar serviceuk_UA
dc.subjectsuggestions for improvementuk_UA
dc.titleРозробка заходів з поліпшення якості надання послуг на станціях технічного обслуговування автомобілівuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of measures to improve the quality of service provision at car service stationsuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шикерявий Сергій Петрович_кваліфікаційна робота.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.