Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПосилкіна, О. В.-
dc.contributor.authorЧередниченко, І. М.-
dc.date.accessioned2024-06-12T08:56:43Z-
dc.date.available2024-06-12T08:56:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПосилкіна, О. В. Актуальність впровадження маркетингу відносин в діяльність вітчизняних закладів охорони здоров’я / О. В. Посилкіна, І. М. Чередниченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 308-318.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32722-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетинг відносинuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectзаклад охорони здоров’я (ЗОЗ)uk_UA
dc.subjectмедична послугаuk_UA
dc.subjectпацієнтuk_UA
dc.subjectпартнерська взаємодіяuk_UA
dc.subjectцінність послугuk_UA
dc.titleАктуальність впровадження маркетингу відносин в діяльність вітчизняних закладів охорони здоров’яuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
308-318.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.