Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32722
Title: Актуальність впровадження маркетингу відносин в діяльність вітчизняних закладів охорони здоров’я
Authors: Посилкіна, О. В.
Чередниченко, І. М.
Keywords: маркетинг відносин;лояльність;заклад охорони здоров’я (ЗОЗ);медична послуга;пацієнт;партнерська взаємодія;цінність послуг
Issue Date: 2024
Bibliographic description (Ukraine): Посилкіна, О. В. Актуальність впровадження маркетингу відносин в діяльність вітчизняних закладів охорони здоров’я / О. В. Посилкіна, І. М. Чередниченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 308-318.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32722
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
308-318.pdf1,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.