Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32722
Название: Актуальність впровадження маркетингу відносин в діяльність вітчизняних закладів охорони здоров’я
Авторы: Посилкіна, О. В.
Чередниченко, І. М.
Ключевые слова: маркетинг відносин;лояльність;заклад охорони здоров’я (ЗОЗ);медична послуга;пацієнт;партнерська взаємодія;цінність послуг
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Посилкіна, О. В. Актуальність впровадження маркетингу відносин в діяльність вітчизняних закладів охорони здоров’я / О. В. Посилкіна, І. М. Чередниченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 308-318.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32722
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
308-318.pdf1,42 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.