Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32723
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧегринець, А. А.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorБондарєва, І. В.-
dc.contributor.authorМалініна, Н. Г.-
dc.date.accessioned2024-06-12T08:56:55Z-
dc.date.available2024-06-12T08:56:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАналіз ставлення фармацевтичних фахівців до реклами лікарських засобів / А. А. Чегринець [та ін.] // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 335-340.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32723-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлікарські засобиuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectфармацевтичні працівникиuk_UA
dc.titleАналіз ставлення фармацевтичних фахівців до реклами лікарських засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
335-340.pdf1,43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.