Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32723
Назва: Аналіз ставлення фармацевтичних фахівців до реклами лікарських засобів
Автори: Чегринець, А. А.
Рогуля, О. Ю.
Бондарєва, І. В.
Малініна, Н. Г.
Теми: лікарські засоби;споживачі;реклама;фармацевтичні працівники
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Аналіз ставлення фармацевтичних фахівців до реклами лікарських засобів / А. А. Чегринець [та ін.] // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 335-340.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32723
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
335-340.pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.