Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32723
Название: Аналіз ставлення фармацевтичних фахівців до реклами лікарських засобів
Авторы: Чегринець, А. А.
Рогуля, О. Ю.
Бондарєва, І. В.
Малініна, Н. Г.
Ключевые слова: лікарські засоби;споживачі;реклама;фармацевтичні працівники
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Аналіз ставлення фармацевтичних фахівців до реклами лікарських засобів / А. А. Чегринець [та ін.] // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 335-340.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32723
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
335-340.pdf1,43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.