Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрупенко, Х. С.-
dc.contributor.authorКовальова, Т. М.-
dc.date.accessioned2024-06-12T09:07:18Z-
dc.date.available2024-06-12T09:07:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрупенко, Х. С. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку препаратів для лікування урогенітальних захворювань / Х. С. Крупенко, Т. М. Ковальова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 440-441.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32730-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринок Україниuk_UA
dc.subjectурогенітальні захворюванняuk_UA
dc.subjectлукарські засобиuk_UA
dc.subjectсупозиторіїuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження фармацевтичного ринку препаратів для лікування урогенітальних захворюваньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
440-441.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.