Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолдарь, Г. Є.-
dc.contributor.authorСурікова, І. О.-
dc.date.accessioned2024-06-12T11:48:00Z-
dc.date.available2024-06-12T11:48:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБолдарь, Г. Є. Аналіз особливостей соціальної реклами у сфері охорони здоров’я / Г. Є. Болдарь, І. О. Сурікова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 400-401.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32743-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАналіз особливостей соціальної реклами у сфері охорони здоров’яuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
400-401.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.