Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДядюн, Т. В.-
dc.contributor.authorТетерич, Н. В.-
dc.date.accessioned2024-06-17T08:50:04Z-
dc.date.available2024-06-17T08:50:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДядюн, Т. В. Використання цифрових технологій і штучного інтелекту на етапах створення, реалізації та просування фармацевтичних товарів / Т. В. Дядюн, Н. В. Тетерич // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 420-421.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32769-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleВикористання цифрових технологій і штучного інтелекту на етапах створення, реалізації та просування фармацевтичних товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
420-421.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.