Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33048
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorJemmi, Hafsa-
dc.date.accessioned2024-08-25T19:46:37Z-
dc.date.available2024-08-25T19:46:37Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationJemmi Hafsa. Analysis of economic efficiency of introduction of a complex of marketing communications in pharmacies : qualification work / scientific supervisor I. Sofronova. - Kharkiv, 2024. - 45 р.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33048-
dc.description.abstractУ роботі розглянуті головні складові маркетингових комунікацій, проведений аналіз етапів життєвого циклу аптечних організацій та оцінено економічну доцільність впровадження комплексу маркетингових комунікацій у аптечні заклади. В роботі представлено 40 сторінок, включаючи 9 рисунків, 3 таблиці, і список літератури з 30 джерел.uk_UA
dc.description.abstractThe paper examines the main components of marketing communications, analyzes the stages of the life cycle of pharmacy organizations, and evaluates the economic feasibility of implementing a complex of marketing communications in pharmacy establishments. The work contains 40 pages, including 9 figures, 3 tables, and a list of references from 30 sources.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectfaculty for foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjecteducational program Pharmacyuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectаптечні організаціїuk_UA
dc.subjectметоди просуванняuk_UA
dc.subjectелементи комплексуuk_UA
dc.subjectжиттєвий циклuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjecteconomic efficiencyuk_UA
dc.subjectpharmacy organizationsuk_UA
dc.subjectmethods of promotionuk_UA
dc.subjectelements of the complexuk_UA
dc.subjectlife cycleuk_UA
dc.titleAnalysis of economic efficiency of introduction of a complex of marketing communications in pharmaciesuk_UA
dc.title.alternativeАналіз економічної ефективності впровадження комплексу маркетингових комунікацій в аптечні закладиuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Жеммі Хафса.pdf619,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.