Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33065
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHanabi, Safae-
dc.date.accessioned2024-08-25T19:55:30Z-
dc.date.available2024-08-25T19:55:30Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationHanabi Safae. Research of public relations tools in the activities of pharmaceutical companies : qualification work / scientific supervisor A. Chehrynets. - Kharkiv, 2024. - 69 р.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33065-
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the study of public relations tools in the activities of pharmaceutical companies. The theoretical aspects of public relations and the peculiarities of their use by pharmaceutical companies are described, the PR technologies in the pharmaceutical market are analyzed, the directions of corporate social responsibility of the pharmaceutical company are studied. The work is presented on 56 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 2 figures and 5 tables and contains 32 sources of scientific literature.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню інструментів зв’язків з громадськістю у діяльності фармацевтичних компаній. Описані теоретичні аспекти зв’язків з громадськістю та особливості їх використання фармацевтичними компаніями, проаналізовані PR технології на фармацевтичному ринку, вивчені напрями корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичної компанії. Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 2 рисунками і 5 таблицями, містить 32 джерела літератури.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectfaculty for foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjecteducational program Pharmacyuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketinguk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectзв’язки з громадськістюuk_UA
dc.titleResearch of public relations tools in the activities of pharmaceutical companiesuk_UA
dc.title.alternativeВивчення інструментів зв’язків з громадськістю в діяльності фармацевтичних компанійuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ханабі Сафає.pdf1,38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.