Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33338
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРубан, Наталія-
dc.date.accessioned2024-10-14T09:14:34Z-
dc.date.available2024-10-14T09:14:34Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationРубан, Н. Обґрунтування напрямів підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю організації : кваліф. робота / наук. керівник Н. Глєбова. - Харків, 2024. - 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33338-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проведено аналіз управління маркетинговою діяльністю організації, розглянуто його складові та визначено інструменти удосконалення. Представлені напрями підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю для ТОВ «Ай-Кью Клінік» дозволять компанії залишатися конкурентоспроможною, відповідати на виклики сучасного ринку, задовольняти потреби своїх пацієнтів та забезпечувати стійке зростання і розвиток. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, використаних джерел, висновків, додатків. Загальний обсяг становить 59 сторінок, список джерел літератури налічує 38 найменувань. Робота містить 21 таблицю, представлено 9 рисунків.uk_UA
dc.description.abstractIn the qualification work, an analysis of the management of the organization's marketing activities was carried out, its components were considered and improvement tools were determined. The presented directions for improving the effectiveness of marketing activity management for I-Q Clinic LLC will allow the company to remain competitive, respond to the challenges of the modern market, meet the needs of its patients, and ensure sustainable growth and development. The work consists of an introduction, three sections, conclusions, used sources, conclusions, appendices. The total volume is 59 pages, the list of literature sources includes 38 items. The work contains 21 tables, 9 figures are presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра управління та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Менеджментuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectоцінка ефективності маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectнапрями підвищення ефективностіuk_UA
dc.subjectmanagement of marketing activitiesuk_UA
dc.subjectevaluation of the effectiveness of marketing activitiesuk_UA
dc.subjectareas of efficiency improvementuk_UA
dc.subjectmarketing analysisuk_UA
dc.titleОбґрунтування напрямів підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю організаціїuk_UA
dc.title.alternativeJustification of promotion directions effectiveness of marketing activity management organizationsuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Рубан Наталія.pdf974,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.