Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖилін, Д. П.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.date.accessioned2024-10-28T10:09:09Z-
dc.date.available2024-10-28T10:09:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖилін, Д. П. Формування клієнтоорієнтованої стратегії фармацевтичної компанії / Д. П. Жилін, О. Ю. Рогуля // Youth Pharmacy Science : матеріали IІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 7-8 груд. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – C. 625-627.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33538-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування клієнтоорієнтованої стратегії фармацевтичної компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
625-627.pdf657,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.