Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотвіцька, В. І.-
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.date.accessioned2024-10-28T10:10:21Z-
dc.date.available2024-10-28T10:10:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКотвіцька, В. І. Аналіз трансформації підходів до реклами лікарського засобу «Амізон» / В. І. Котвіцька, В. В. Малий // Youth Pharmacy Science : матеріали IІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 7-8 груд. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – C. 629.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33540-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАналіз трансформації підходів до реклами лікарського засобу «Амізон»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
629.pdf647,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.