Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрусленко, А. М.-
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.date.accessioned2024-11-26T15:12:37Z-
dc.date.available2024-11-26T15:12:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБрусленко, А. М. Вивчення ставлення споживачів лікарських засобів до фармацевтичної компанії як складової формування її корпоративного іміджу / А. М. Брусленко, Г. С. Бабічева // Youth Pharmacy Science : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 6-7 груд. 2023 р. – Харків : НФаУ, 2023. – C. 497-498.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34016-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleВивчення ставлення споживачів лікарських засобів до фармацевтичної компанії як складової формування її корпоративного іміджуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
497-498.pdf125,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.