Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34016
Назва: Вивчення ставлення споживачів лікарських засобів до фармацевтичної компанії як складової формування її корпоративного іміджу
Автори: Брусленко, А. М.
Бабічева, Г. С.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Брусленко, А. М. Вивчення ставлення споживачів лікарських засобів до фармацевтичної компанії як складової формування її корпоративного іміджу / А. М. Брусленко, Г. С. Бабічева // Youth Pharmacy Science : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 6-7 груд. 2023 р. – Харків : НФаУ, 2023. – C. 497-498.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34016
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
497-498.pdf125,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.