Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34016
Название: Вивчення ставлення споживачів лікарських засобів до фармацевтичної компанії як складової формування її корпоративного іміджу
Авторы: Брусленко, А. М.
Бабічева, Г. С.
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Брусленко, А. М. Вивчення ставлення споживачів лікарських засобів до фармацевтичної компанії як складової формування її корпоративного іміджу / А. М. Брусленко, Г. С. Бабічева // Youth Pharmacy Science : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 6-7 груд. 2023 р. – Харків : НФаУ, 2023. – C. 497-498.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34016
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
497-498.pdf125,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.