Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34033
Назва: Інтегральний підхід до діагностики маркетингової діяльності медичного закладу
Автори: Чередниченко, І. М.
Посилкіна, О. В.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Чередниченко, І. М. Інтегральний підхід до діагностики маркетингової діяльності медичного закладу / І. М. Чередниченко, О. В. Посилкіна // Youth Pharmacy Science : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 6-7 груд. 2023 р. – Харків : НФаУ, 2023. – C. 521-523.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34033
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
521-523.pdf138,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.