Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34322
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorIfrad Youssef-
dc.date.accessioned2025-01-31T10:26:36Z-
dc.date.available2025-01-31T10:26:36Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.citationIfrad, Youssef. Study of the influence of social networks on the formation of the image of a pharmaceutical company : qualification work / scientific supervisor I. Bondarieva. - Kharkiv, 2024. - 66 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34322-
dc.description.abstractIn the qualification work, the impact of social networks on the formation of the image of a pharmaceutical company was investigated. Recommendations for improving the image of pharmaceutical companies using social networks have been developed. The total volume of work is 40 pages, contains 20 figures. A bibliography including 30 sources is also provided.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено вплив соціальних мереж на формування іміджу фармацевтичної компанії. Розроблено рекомендації щодо покращення іміджу фармацевтичних компаній за допомогою соціальних мереж. Загальний обсяг роботи становить 40 сторінок, містить 20 рисунків. Також наведено список літератури, що включає 30 джерел.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectdepartment of management, marketing and quality assurance in pharmacyuk_UA
dc.subjectfaculty for foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjectфакультет з підготовки іноземних громадянuk_UA
dc.subjecteducational program Pharmacyuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectpharmaceutical companyuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectфармацевтична компаніяuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleStudy of the influence of social networks on the formation of the image of a pharmaceutical companyuk_UA
dc.title.alternativeДослідження впливу соціальних мереж на формування іміджу фармацевтичної компаніїuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІФРАД ЮССЕФ_ММЗЯФ.pdf1,68 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.