Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34463
Название: | Аналіз ролі приватних торговельних марок в асортиментній політиці аптечної мережі |
Другие названия: | The analysis of the role of private labels in the assortment policy of a pharmacy chain |
Авторы: | Чемерис, О. О. |
Ключевые слова: | кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;приватна торговельна марка;асортимент;косметична продукція;аптечна мережа;private label;assortment;cosmetic products;pharmacy chain;КР-2025 |
Дата публикации: | фев-2025 |
Библиографическое описание: | Чемерис, О. О. Аналіз ролі приватних торговельних марок в асортиментній політиці аптечної мережі : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2025. - 68 с. |
Краткий осмотр (реферат): | У роботі наведені результати дослідження ролі приватних торговельних
марок в асортиментній політиці аптечної мережі. Досліджено напрями
діяльності аптечних мереж, спрямовані на розвиток товарів під власною
торговельною маркою, а також виконано порівняльний аналіз їх переваг та
недоліків для суб’єктів господарювання. Проаналізовано прикладні аспекти
формування асортименту товарів під приватною торговельною маркою.
Опрацьовано підходи до стимулювання збуту продукції приватної
торговельної марки в аптечній мережі з урахуванням сучасних маркетингових
інструментів і стратегій.
Кваліфікаційна робота містить 53 сторінки, 9 таблиць, 8 рисунків, 45
використаних джерел. The study presents the results of research on the role of private labels in the assortment policy of pharmacy chains. It examines the activities of pharmacy chains aimed at developing private label products and provides a comparative analysis of their advantages and disadvantages for business entities. The applied aspects of forming the assortment of private label products are analyzed. Approaches to promoting the sales of private label products in pharmacy chains are elaborated, taking into account modern marketing tools and strategies. Qualification work contains 53 pages, 9 tables, 8 figures, 45 quotes from literature. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34463 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чемерис Олександра_АНАЛІЗ РОЛІ ПРИВАТНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК В АСОРТИМЕНТНІЙ ПОЛІТИЦІ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ.pdf | 3,63 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.