Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34465
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШарко, А. О.-
dc.date.accessioned2025-02-18T13:10:40Z-
dc.date.available2025-02-18T13:10:40Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.citationШарко, А. О. Маркетингове управління діяльністю фармацевтичного підприємства : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2025. - 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34465-
dc.description.abstractМетою роботи є дослідження маркетингового управління діяльністю виробничого фармацевтичного підприємства. Були досліджені підходи до маркетингового управління Корпорації «Артеріум», проаналізовано використання елементів маркетингової концепції та розроблені рекомендації щодо застосування маркетингового управління на фармацевтичному підприємстві. Кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліка використаних літературних джерел, додатку), викладена на 45 сторінках, включає 6 таблиць 8 рисунків, а також 33 джерела літератури.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the work is to research the marketing management of the activities of a manufacturing pharmaceutical enterprise. Approaches to the marketing management of the "Arterium" Corporation were studied, the use of elements of the marketing concept was analyzed, and recommendations were developed for the application of marketing management at the pharmaceutical enterprise. The qualification work consists of an introduction, three chapters, general conclusions, a list of used literary sources, an appendix), laid out on 45 pages, includes 6 tables, 8 figures, as well as 33 literature sources.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectфармацевтичне підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmarketing conceptuk_UA
dc.subjectpharmaceutical companyuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleМаркетингове управління діяльністю фармацевтичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of pharmaceutical enterprise activitiesuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.