Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34466
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩетницька, В. С.-
dc.date.accessioned2025-02-18T13:12:12Z-
dc.date.available2025-02-18T13:12:12Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.citationЩетницька, В. С. Маркетингові дослідження ринку антигістамінних лікарських засобів для системного застосування : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2025. - 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34466-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота присвячена вивченню фармацевтичного ринку України антигістамінних засобів для системного застосування. У роботі проведено: аналіз асортименту антигістамінних лікарських засобів на фармацевтичному ринку; аналіз країн виробників; вивчення впливу антигістамінних лікарських засобів на особливі категорії споживачів та економічної доступності лікарських засобів даної групи. Представлено алгоритм дії для спеціалістів фармації при випуску безрецептурних антигістамінних лікарських засобів з аптечних закладів. Робота викладена на 47 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. Робота ілюстрована 21 рисунками та 16 таблицями, містить 38 джерел наукової літератури.uk_UA
dc.description.abstractThe final qualification work is devoted to the study of the pharmaceutical market of Ukraine for systemic antihistamines. The work includes: an analysis of the range of antihistamine drugs on the pharmaceutical market; an analysis of the countries of origin; a study of the impact of antihistamine drugs on special consumer categories, and the economic accessibility of drugs in this group. An algorithm of actions for pharmacy specialists when dispensing over-the-counter antihistamine drugs from pharmacies is presented. The work presented on 47 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 38 figures and 16 tables and contains 21 sources of scientific literature – 38.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectантигістамінні лікарські засобиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectособливі категорії споживачівuk_UA
dc.subjectекономічна доступністьuk_UA
dc.subjectantihistamine drugsuk_UA
dc.subjectmarketing analysisuk_UA
dc.subjectassortmentuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketuk_UA
dc.subjectspecial consumer categories, economic accessibilityuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження ринку антигістамінних лікарських засобів для системного застосуванняuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research of the market of antihistamines drugs for systemic useuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.