Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34567
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилипенко, Д. О.-
dc.date.accessioned2025-02-19T12:40:29Z-
dc.date.available2025-02-19T12:40:29Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.citationПилипенко, Д. О. Розробка заходів з поліпшення якості надання послуг споживачеві з реалізації текстильних виробів : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2025. - 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34567-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є розробка та втілення заходів щодо поліпшення якості надання послуг споживачеві з реалізації текстильних виробів. Був проведений економіко-управлінський аналіз діяльності ФОП Шелер В. В.; розроблені заходи з удосконалення зворотного зв’язку зі споживачем; впроваджені у роботу підприємства показники ефективності; та розроблений комплекс заходів з орієнтації на внутрішнього споживача. Кваліфікаційна робота викладена на 46 сторінках та складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних літературних джерел. В роботі розміщено 10 таблиць та 9 рисунків. Список використаних літературних джерел включає 32 найменування.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work is to develop and implement measures to improve the quality of services provided to consumers in the sale of textile products. An economic and management analysis of the activities of the individual entrepreneur Sheler V. V. was conducted; measures to improve feedback with the consumer were developed; performance indicators were introduced into the work of the enterprise; and a set of measures to focus on the internal consumer was developed. The qualification work is presented on 46 pages and consists of an introduction, three chapters, conclusions and a list of used literary sources. The work contains 10 tables and 9 figures. The list of used literary sources includes 32 names.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Якість, стандартизація та сертифікаціяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectтекстильні виробиuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectСОПuk_UA
dc.subjectKPIuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjecttextile productsuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectSOPuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleРозробка заходів з поліпшення якості надання послуг споживачеві з реалізації текстильних виробівuk_UA
dc.title.alternativeThe development of measures to improve the quality of providing services to the consumer in the sale of textile productsuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пилипенко Дмитро Олегович.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.