Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34580
Название: Формування і управління конкурентними перевагами організації
Другие названия: Formation and management of competitive advantages of the organization
Авторы: Василенко, С. О.
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Управління охороною здоров'я та фармацевтичним бізнесом;організація;конкурентна перевага;конкурентоспроможне середовище організації;аптечні мережі;роздрібний сегмент фармацевтичного ринку;organization;competitive advantage;competitive environment of the organization;pharmacy chains;retail segment of the pharmaceutical market;КР-2025
Дата публикации: фев-2025
Библиографическое описание: Василенко, С. О. Формування і управління конкурентними перевагами організації : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Посилкіна. - Харків, 2025. - 90 с.
Краткий осмотр (реферат): Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. Мета, наукова новизна роботи полягають у дослідженні процесу формування і управління конкурентними перевагами організації. Перший розділ роботи присвячений питанням сутності конкурентних переваг організації, джерелам їх формування, методам оцінки та управління ними. У другому розділі проведено аналіз поточних конкурентних переваг організації. У третьому розділі представлені пропозиції щодо підвищення ефективності управління конкурентними перевагами в організації. Кваліфікаційна робота містить 77 сторінок, 9 таблиць, 12 рисунків, список літератури з 62 найменувань, 3 додатків.
The work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of used literature, and appendices. The purpose and scientific novelty of the work are to study the process of forming and managing the competitive advantages of an organization. The first section of the work is devoted to the issues of the essence of the competitive advantages of an organization, the sources of their formation, and methods of assessing and managing them. The second section analyzes the current competitive advantages of the organization. The third section presents proposals for improving the efficiency of managing competitive advantages in the organization. The qualification work contains 77 pages, 9 tables, 12 figures, a list of literature with 62 titles, 3 appendices.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34580
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.