Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Т. А.-
dc.date.accessioned2025-03-17T09:11:10Z-
dc.date.available2025-03-17T09:11:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоляда, Т. А. Особливості реклами та просування лікарських засобів в умовах регуляторних обмежень / Т. А. Коляда // Сучасні досягнення фармацевтичної технології : матеріали ХI міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 27 листоп. 2024 р. – Xарків : НФаУ, 2024. – С. 229-230.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34763-
dc.description.abstractРеклама та просування лікарських засобів знаходяться під впливом численних нормативних актів, які обмежують використання маніпулятивних чи оманливих тверджень. Ці регуляції мають на меті захистити здоров’я споживачів і забезпечити правдивість та етичність інформації. В умовах жорстких регуляторних рамок компанії змушені впроваджувати нові підходи до промоції, зокрема акцентувати увагу на освітніх заходах, інформаційних кампаніях та співпраці з професіоналами охорони здоров’я. Це сприяє формуванню обізнаності споживачів про ефективність і безпеку ліків без порушення законодавства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлікарські засобиuk_UA
dc.subjectреклама лікарських засобівuk_UA
dc.titleОсобливості реклами та просування лікарських засобів в умовах регуляторних обмеженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Конференція ПТЛтаКЗ 2024 final 229-230.pdf107,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.