Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34946
Назва: Науково практичні засади формування і розвитку інноваційної корпоративної культури на фармацевтичних підприємствах
Автори: Посилкіна, О. В.
Кутова, К. В.
Теми: корпоративна культура;фармацевтичне підприємство
Дата публікації: 2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Науково практичні засади формування і розвитку інноваційної корпоративної культури на фармацевтичних підприємствах / О. В. Посилкіна, К. В. Кутова //Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 17 січ. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. – С. 73-84.
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовані причини незадовільного стану формування і управління корпоративною культурою на вітчизняних підприємствах. Досліджені особливості, притаманні моделям корпоративної культури, які характерні для компаній у різних країнах. Доведено, що в умовах економіки знань актуальним для фармацевтичних підприємств є впровадження моделі інноваційної корпоративної культури, яка базується на принципах креативного менеджменту і заохочує прояви індивідуальності, творчості і винахідництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34946
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, МЕНЕДЖМЕНТУ 17.01.2025 73-84.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.