Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34976
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСемченко, К. В.-
dc.date.accessioned2025-04-17T12:20:49Z-
dc.date.available2025-04-17T12:20:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСемченко, К. В. Аналіз аудиторії соціальних мереж на рівні університету / А. В. Семченко // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 17 січ. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. – С. 206.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34976-
dc.description.abstractСучасний світ неможливо уявити без соціальних мереж. Активна комунікація за допомогою різноманітних месенджерів та платформ надає невичерпну лінійку можливостей як для спілкування, так і для бізнесу. За допомогою соціальних мереж можна рекламувати товар та послуги, продавати їх або підвищувати обізнаність населення про них тощо. Розробка стратегії роботи з соціальними мережами передбачає не тільки встановлення чіткої кінцевої мети поведінки споживача, але потребує ретельного аналізу цільової аудиторії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleАналіз аудиторії соціальних мереж на рівні університетуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, МЕНЕДЖМЕНТУ 17.01.2025 206.pdf710,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.