Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34980
Назва: Дослідження необхідності впровадження компетентнісного підходу у систему післядипломної освіти спеціалістів фармації
Автори: Зарічкова, М. В.
Мішина, І. Ю.
Теми: післядипломна освіта;компетентнісного підходу
Дата публікації: 2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Зарічкова, М. В. Дослідження необхідності впровадження компетентнісного підходу у систеАктуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 17 січ. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. – С. 225-227.
Короткий огляд (реферат): Компетентнісний підхід, який виник у середині XX століття, як відповідь на нові соціально-економічні виклики, набув особливого значення в умовах глобалізації, технологічного прогресу та кризових явищ, спричинених пандемією COVID-19 і воєнним станом в Україні. Економічна нестабільність, міграція, дефіцит кваліфікованого персоналу, соціально-психологічна напруженість, а також необхідність адаптації до нових умов потребують нових підходів у професійній підготовці спеціалістів фармації (СФ). Відповідно, зростають вимоги до їхніх професійних компетенцій і особистих якостей, зокрема стресостійкості, здатності швидко реагувати на зміни, ініціативності у здобутті нових знань і навичок, а також відповідальності. З огляду на це, актуальним напрямом досліджень є перегляд підходів до створення освітніх програм для СФ, оновлення професійних компетенцій відповідно до сучасних викликів ринку праці, які максимально відповідають запитам суспільства, забезпечуючи готовність фахівців до ефективної роботи в сучасних умовах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34980
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, МЕНЕДЖМЕНТУ 17.01.2025 225-227.pdf413,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.