Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34993
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІльїна, К. О.-
dc.date.accessioned2025-05-05T11:47:07Z-
dc.date.available2025-05-05T11:47:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІльїна, К. О. Реалізація принципу орієнтація на замовника у діяльності косметичного салону / К. О. Ільїна // Актуальні проблеми фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених та здобувачів освіти, м. Харків, 20 лют. 2025 р. – Харків : НФаУ, 2025. – С. 276-278.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34993-
dc.description.abstractУспіх косметичного салону значною мірою залежить від здатності задовольняти потреби клієнтів і забезпечувати їм високий рівень обслуговування. У сучасних умовах конкуренція на ринку послуг вимагає постійного вдосконалення сервісу. Орієнтація на споживача є основою для створення лояльних клієнтів, що забезпечує стабільний фінансовий результат салону. Це вимагає від салону не тільки високого рівня професіоналізму, але й адаптації до змінних потреб клієнтів, особливо сьогодні при значному впливі карантинних та воєнних роківuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectдіяльні косметологічного салонуuk_UA
dc.subjectякість послугuk_UA
dc.titleРеалізація принципу орієнтація на замовника у діяльності косметичного салонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, МЕНЕДЖМЕНТУ 17.01.2025 276-278.pdf405,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.