Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35031
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСімошенко, Д. І.-
dc.contributor.authorГалашко, В. В.-
dc.date.accessioned2025-05-07T07:22:16Z-
dc.date.available2025-05-07T07:22:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСімошенко, Д. І. Порівняльний аналіз іпотерапії та традиційних методів фізичної терапії у дітей із порушеннями постави / Д. І. Сімошенко, В. В. Галашко // Механізми розвитку патологічних процесів і хвороб та їх фармакологічна корекція : матеріали VII наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 14 листоп. 2024 р. - Харків : НФаУ, 2024. - С. 321-322.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35031-
dc.description.abstractПорушення постави є однією з нагальних проблем дитячої ортопедії. Ії можна діагностувати у значної частини підростаючого покоління. За даними світової статистики, з порушеннями постави стикається близько 30-40% дітей шкільного віку, що може призводити до серйозних наслідків для їхнього фізичного та емоційного здоров'я. Отже, вирішення цієї проблеми засобами фізичної реабілітації вбачається актуальним. Традиційні методи фізичної терапії, такі як, лікувальна гімнастика, лікувальний масаж, гідрокінезотерапія, тощо, зарекомендували себе як ефективні засоби для корекції порушень постави. Однак, незважаючи на свою ефективність, ці методи можуть мати обмеження, зокрема у залученні дітей до процесу лікування і підтримки їхньої мотивації. Ефективним засобом для усунення цих обмежень може бути іпотерапія (лікування верховою їздою). Цей метод привертає увагу як новітній підхід до реабілітації, що має широкий спектр переваг. Іпотерапія поєднує фізичну активність із емоційною взаємодією з конем, що може значно покращити мотивацію дітей, зацікавленість у заняттях та загальний емоційний стан. Це особливо важливо для дітей із порушеннями постави, які можуть відчувати страх або дискомфорт під час традиційних занять лікувальною гімнастикою. У своєму дослідженні ми поставили ціль порівняти ефективність іпотерапії з традиційними методами фізичної терапії та віднайти можливість інтеграції цих двох підходів у комплексну реабілітацію. На наш погляд, поєднання різних терапевтичних методів надасть змогу забезпечити більш оптимальні умови для розвитку дітей із порушеннями постави та може мати довготривалий позитивний вплив на їхнє фізичне, емоційне та соціальне благополуччя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectіпотерапіяuk_UA
dc.subjectлікувальна гімнастикаuk_UA
dc.subjectпорушення поставиuk_UA
dc.subjectреабілітаціяuk_UA
dc.subjectякість життяuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз іпотерапії та традиційних методів фізичної терапії у дітей із порушеннями поставиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Зб. конф. МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ПАТОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ 321-322.pdf425,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.