Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35120
Название: Теоретичні аспекти системи екологічного менеджменту сучасних суб’єктів фармацевтичного ринку як фактора стійкого розвитку
Другие названия: Theoretical aspects of the environmental management system of modern pharmaceutical market entities as a factor of the sustainable developmen
Авторы: Сагайдак-Нікітюк, Р. В.
Гладцінова, О. Ю.
Нікітюк, В. Г.
Ключевые слова: суб’єкт фармацевтичного ринку;екологічний менеджмент;система екологічного менеджменту;відходи;управління;чинники впливу;pharmaceutical market entities;environmental managemen;environmental management system;waste;management;influencing factors
Дата публикации: 2024
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Сагайдак-Нікітюк, Р. В. Теоретичні аспекти системи екологічного менеджменту сучасних суб’єктів фармацевтичного ринку як фактора стійкого розвитку / Р. В. Сагайдак-Нікітюк, О. Ю. Гладцінова, В. Г. Нікітюк // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2024. - Т. 10, № 3. - С. 53-60. DOI: 10.24959/sphhcj.24.333
Краткий осмотр (реферат): ьність суб’єктів фармацевтичної ринку.Матеріали та методи: праці науковців, статистичні дані Державної служби статистики Украї-ни. Методи: аналізу, синтезу, узагальнення, структурний, системний аналіз дослідження.Результати дослідження. СЕМ суб’єктів фармацевтичної ринку тісно пов’язана з економікою країни і є одним із завдань стійкого розвитку організацій. Відповідно до екологічної парадигми необхідно інтегрувати екологічний менеджмент у загальну структуру організації. Система еколо-гічного менеджменту інтегрує екологічну політику, екологічні стратегії й екологічні програми, що дозволяють суб’єкту фармацевтичної ринку створювати інноваційну продукцію на екологічно чис-тих виробництв. У праці проаналізовано дефініцію «екологічний менеджмент» та запропоновано під екологічним менеджментом суб’єкта фармацевтичного ринку розуміти частину системи ме-неджменту, яка володіє чіткою організаційною структурою і ставить на меті досягнення положень, зазначених в екологічній політиці організації за допомогою реалізації програм з охорони довкілля та управління екологічними аспектами.Висновки. Досліджено актуальність запровадження системи екологічного менеджменту в діяль-ність вітчизняних суб’єктів фармацевтичного ринку.На підставі проведених досліджень запропо-новано визначення поняття «екологічний менеджмент суб’єкта фармацевтичного ринку» та його концепцію
im. To develop the theoretical foundations for implementing the environmental management system in the activities of pharmaceutical market entities.Materials and methods. The materials used in writing the article were the works of scientists, sta-tistical data of the State Statistics Service of Ukraine (Derzhstat). The research methods, such as analysis, synthesis, generalization, structural, system analysis, were used.Results. The environmental management system of pharmaceutical market entities is closely related to the country’s economy and is one of the tasks of the sustainable development of organizations. Accord-ing to the environmental paradigm, it is necessary to integrate the environmental management into the general structure of the organization. The environmental management system integrates environmental policies, environmental strategies and environmental programs, which allow the pharmaceutical market en-tity to create innovative products in eco-friendly productions. The article analyzes the definition of the “en-vironmental management” and suggests that the environmental management of a pharmaceutical market entity should be understood as a part of the management system that has a clear organizational structure and aims to achieve the provisions specified in the organization’s environmental policy through the imple-mentation of the environmental protection programs and management of environmental aspects.Conclusions. The relevance of implementing the environmental management system in the activities of domestic pharmaceutical market entities has been studied.Based on the research conducted, the defini-tion of the concept of the “environmental management of a pharmaceutical market entity” and its concept has been proposed
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35120
Располагается в коллекциях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
53-60.pdf359,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.