Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35291
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГаглоєва, І. В.-
dc.date.accessioned2025-08-22T11:47:35Z-
dc.date.available2025-08-22T11:47:35Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationГаглоєва, І. В. Оцінка ролі корпоративної соціальної відповідальності у формуванні бренду аптечної мережі : кваліфікаційна робота / наук. керівник Г. Бабічева. - Харків, 2025. - 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35291-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота присвячена вивченню ролі корпоративної соціальної відповідальності у формуванні бренду аптечної мережі. У роботі висвітлені дослідження соціальних ініціатив провідних аптечних мереж на фармацевтичному ринку України. Розроблено рекомендації з управління корпоративною соціальною відповідальністю в рамках побудови бренду аптечної мережі. Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. Робота ілюстрована 22 рисунками і 10 таблицями, містить 35 джерел наукової літератури.uk_UA
dc.description.abstractThe final qualification work is devoted to the study of the role of corporate social responsibility in the formation of the brand of a pharmacy chain. The work highlights the research of social initiatives of leading pharmacy chains in the pharmaceutical market of Ukraine. Recommendations for the management of corporate social responsibility within the framework of building a brand of a pharmacy chain have been developed. The work is presented on 55 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of sources used and appendices. The work is illustrated with 22 figures and 10 tables, contains 35 sources of scientific literature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectфармаціяuk_UA
dc.subjectаптечна мережаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectпрофіль сприйняттяuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectpharmacyuk_UA
dc.subjectpharmacy chainuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectloyaltyuk_UA
dc.subjectperception profileuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleОцінка ролі корпоративної соціальної відповідальності у формуванні бренду аптечної мережіuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of the role of corporate social responsibility in the formation of the pharmacy chain branduk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.