Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35330
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКузьменко, Б. В.-
dc.date.accessioned2025-09-04T08:04:50Z-
dc.date.available2025-09-04T08:04:50Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationКузьменко, Б. В. Дослідження факторів, що впливають на споживчий вибір ЛЗ : кваліфікаційна робота / наук. керівник І. Пестун. - Харків, 2025. - 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35330-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню факторів, що впливають на споживчий вибір лікарських засобів. Проаналізовано соціально- економічні умови, маркетингові стратегії, роль лікарів та фармацевтів у прийнятті рішень. Проведене емпіричне дослідження виявило, що споживачі орієнтуються переважно на ефективність і безпечність ЛЗ, значну роль відіграють рекомендації фахівців, тоді як реклама має обмежений вплив. Робота складається з 3 розділів, містить 41 сторінку, 11 рисунків, 36 джерел літератури, 2 додатки.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the study of factors influencing consumer choice of medicinal products. Socio-economic conditions, marketing strategies, and the role of doctors and pharmacists in decision-making have been analyzed. The empirical study revealed that consumers primarily focus on the effectiveness and safety of medicinal products, with expert recommendations playing a significant role, while advertising has a limited impact. The work consists of 3 sections, includes 41 pages, 11 figures, 36 sources of literature, and 2 appendixs.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectлікарські засобиuk_UA
dc.subjectспоживчий вибірuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectmedicinal productsuk_UA
dc.subjectconsumer choiceuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleДослідження факторів, що впливають на споживчий вибір ЛЗuk_UA
dc.title.alternativeStudy of factors affecting consumer choice of drugsuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.