Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35604
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШварп, Н. В.-
dc.contributor.authorФесенко, В. Ю.-
dc.contributor.authorТимощук, Г. В.-
dc.contributor.authorЛисенко, Н. О.-
dc.date.accessioned2025-11-19T11:54:15Z-
dc.date.available2025-11-19T11:54:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШварп, Н. В. Проблемне навчання у формуванні комунікативної компетентності фармацевтів-інтернів / Н. В. Шварп [та ін.] // Актуальні питання клінічної фармакології та клінічної фармації (Topical issues of clinical pharmacology and clinical pharmacy) : матеріали наук.-практ. Internet- конф. з міжнар. участю, м. Харків, 28 жовт. 2025 р. – Харків : НФаУ, 2025. – С. 347-348.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35604-
dc.description.abstractВимога до постійного розвитку активності здобувачів освіти залишається незмінною, що досягається шляхом удосконалення методик навчання та впровадження в освітній процес методів які сприяють розвитку творчого та критичного мислення. Проблемне навчання у фармації застосовується для формування практичних навичок, клінічного мислення та здатності приймати рішення у реальних професійних ситуаціях, здобувачі стикаються з реальною або змодельованою проблемною ситуацією, яку потрібно дослідити та вирішити. Основна ідея - розв’язання проблеми як рушійна сила пізнання. Оскільки фармацевти працюють із лікарськими засобами, взаємодіють із пацієнтами, лікарями та виробниками ліків, їм необхідно не просто знати теоретичний матеріал, а й уміти аналізувати, прогнозувати ризики та знаходити найкращі рішення у складних обставинах. До основних цілей проблемного навчання у фармації відноситься зокрема формування комунікативних навичок де майбутні фахівці повинні вміти спілкуватися з пацієнтами та колегами, пояснювати правила прийому ліків і часто доводиться приймати рішення за неповної інформації або працювати з унікальними клінічними випадками. Крім того, використання проблемного навчання готує здобувачів освіти до успішної проходження атестації фармацевтів-інтернів та здачі у подальшому ліцензованих іспитів Крок 3. Отже, практика вирішення проблемних ситуацій та завдань під час післядипломної підготовки в інтернатурі не втрачає своєї актуальності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.titleПроблемне навчання у формуванні комунікативної компетентності фармацевтів-інтернівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник конференції 25.10.2025 (3).pdf535 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.