Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35697
Title: Research on advertising of pharmaceutical brands in the media
Other Titles: Дослідження реклами фармацевтичних брендів у медіа
Authors: Annan, E. D.
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;pharmaceutical faculty;department of management, marketing and quality assurance in pharmacy;educational program Pharmacy;advertising;pharmaceutical brands;media;advertising campaign;advertising effectiveness;реклама;фармацевтичні бренди;медіа;рекламна кампанія;ефективність реклами;КР-2025
Issue Date: Nov-2025
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Annan, E. D. Research on advertising of pharmaceutical brands in the media : qualification work / scientific supervisor V. Malyi. - Kharkiv, 2025. - 61 p.
Abstract: This work investigates the features and methods of advertising pharmaceutical brands in the media space. Modern approaches to creating and placing effective advertising for pharmaceutical products are analyzed. Practical recommendations are developed to improve the effectiveness of advertising campaigns, considering the specifics of the industry and the requirements of the law. The total volume of the qualification work is 40 pages and contains 21 figures, 4 tables. The work also includes a list of references, which includes 30 sources.
У даній роботі досліджено особливості та методи рекламування фармацевтичних брендів у медіапросторі. Проаналізовано сучасні підходи до створення та розміщення ефективної реклами для фармацевтичної продукції. Розроблено практичні рекомендації щодо підвищення ефективності рекламних кампаній, враховуючи специфіку галузі та вимоги законодавства. Загальний обсяг кваліфікаційної роботи становить 40 сторінок і містить 21 рисунок, 4 таблиці. До роботи також включено список літератури, що налічує 30 джерел.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35697
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аннанг Еммануелла Деде.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.