Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35701
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorElbardani, J.-
dc.date.accessioned2025-12-16T13:56:02Z-
dc.date.available2025-12-16T13:56:02Z-
dc.date.issued2025-11-
dc.identifier.citationElbardani, J. Digital marketing as a tool for building trust in the quality of pharmaceutical products : qualification work / scientific supervisor V. Malyi. - Kharkiv, 2025. - 67 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35701-
dc.description.abstractThis paper examines digital marketing as a tool for building trust in the quality of pharmaceutical products. The main digital channels and communication methods that are most effective for increasing transparency and confirming the quality standards of pharmaceutical products among consumers and medical professionals are identified. The qualification work contains 45 pages, 2 tables, 19 figures, 30 sources of literature.uk_UA
dc.description.abstractУ даній роботі досліджено цифровий маркетинг як інструмент формування довіри до якості фармацевтичної продукції. Визначено основні цифрові канали та методи комунікації, які є найбільш ефективними для підвищення прозорості та підтвердження стандартів якості фармацевтичних товарів серед споживачів та медичних фахівців. Кваліфікаційна робота містить 45 сторінок, 2 таблиці, 19 рисунків, 30 джерела літератури.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectpharmaceutical facultyuk_UA
dc.subjectdepartment of management, marketing and quality assurance in pharmacyuk_UA
dc.subjecteducational program Pharmacyuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjecttrustuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectpharmaceutical productsuk_UA
dc.subjecttransparencyuk_UA
dc.subjectdigital strategiesuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectфармацевтична продукціяuk_UA
dc.subjectпрозорістьuk_UA
dc.subjectdigital-стратегіїuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleDigital marketing as a tool for building trust in the quality of pharmaceutical productsuk_UA
dc.title.alternativeЦифровий маркетинг як інструмент формування довіри до якості фармацевтичної продукціїuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ельбардані Джалал.pdf1,63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.