Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35703
Title: Analysis of the influence of social networks on the formation of consumer loyalty to pharmaceutical brands
Other Titles: Аналіз впливу соціальних мереж на формування споживчої лояльності до фармацевтичних брендів
Authors: Lalaoui Rachidi, H.
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;pharmaceutical faculty;department of management, marketing and quality assurance in pharmacy;educational program Pharmacy;social networks;consumer loyalty;pharmaceutical brand;pharmaceutical organizations;product;соціальні мережі;споживча лояльність;фармацевтичний бренд;фармацевтичні організації;засіб;КР-2025
Issue Date: Nov-2025
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Lalaoui Rachidi, H. Analysis of the influence of social networks on the formation of consumer loyalty to pharmaceutical brands : qualification work / scientific supervisor V. Malyi. - Kharkiv, 2025. - 65 p.
Abstract: This work analyzes the impact of social networks on the formation of consumer loyalty to pharmaceutical brands. Recommendations are developed for increasing consumer loyalty to pharmaceutical brands using social networks. The qualification work contains 43 pages, 19 figures, 30 sources of literature.
У даній роботі проаналізовано вплив соціальних мереж на формування споживчої лояльності до фармацевтичних брендів. Розроблено рекомендації щодо підвищення споживчої лояльності до фармацевтичних брендів засобами соціальних мереж. Кваліфікаційна робота містить 43 сторінки, 19 рисунків, 30 джерел літератури.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35703
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лалауі-Рашіді Хіба.pdf1,55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.