Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMishchenko, V. I.-
dc.contributor.authorМіщенко, В. І.-
dc.contributor.authorМищенко, В. И.-
dc.date.accessioned2014-02-18T14:37:41Z-
dc.date.available2014-02-18T14:37:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationMishchenko, V. I. Development of the regression model for forming and planning the assortment of parapharmaceutical goods / V. I. Mishchenko // Вісник фармації. - 2013. - № 3. - С. 52-54.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3578-
dc.description.abstractThe results of studies on development of a regression model for forming and planning the assortment of parapharmaceutical goods are presented; it reflects the specificity of parapharmaceutical goods selling. Using the results of analysis of factors for selling the skin care products with the help of the given indicators will allow to organize a model of the pharmacies functioning, which is more efficient from the economic point of view and provide the population with qualitative parapharmaceutical products in full.en_US
dc.description.abstractПриведены результаты исследований по разработке регрессионной модели для формирования и планирования ассортимента парафармацевтических товаров, отражающие специфику реализации парафармацевтических товаров. Использование результатов анализа факторов реализации средств лечебной косметики позволит организовать более эффективную с экономической точки зрения модель функционирования аптечних учреждений и в полном объёме обеспечить население качественными парафармацевтическими товарамиen_US
dc.description.abstractНаведені результати досліджень з розробки регресійної моделі для формування та планування асортименту парафармацевтичних товарів, що відображають специфіку реалізації парафармацевтичних товарів. Використання результатів аналізу факторів реалізації засобів лікувальної косметики за допомогою наведених показників дозволить організувати більш ефективну з економічної точки зору модель функціонування аптечних закладів та у повному обсязі забезпечити населення якісними парафармацевтичними товарами.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.titleDevelopment of the regression model for forming and planning the assortment of parapharmaceutical goodsen_US
dc.title.alternativeРазработка регрессионной модели для формирования и планирования ассортимента парафармацевтических товаровen_US
dc.title.alternativeРозробка регресійної моделі для формування та планування асортименту парафармацевтичних товарівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Вісник фармації. Архів статей 2010-2023
Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
News_pharmacy_3_2013_52-54.pdf429,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.