Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 47.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2002Фармацевтическая этика и деонтология. Тексты лекцийМнушко, З. Н.; Дихтярева, Н. М.; Чернобровая, Н. В.; Хименко, С. В.; Мнушко, З. М.; Діхтярьова, Н. М.; Черноброва, Н. В.; Хіменко, С. В.; Mnushko, Z. N.; Dihtyarova, N. M.; Chernobrovaya, N. V.; Himenko, S. V.
2008Management and marketing in pharmacy. Part I. Management in Pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Sofronova, I. V.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. Н.; Софронова, И. В.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Софронова, І. В.; Пестун, І. В.
2009Этика и деонтология в фармации. Методические рекомендации к семинарским занятиям отечественных и иностранных студентов специальности «Фармация»Мнушко, З. Н.; Слободянюк, Н. Н.; Сафиулина, З. Р.; Пестун, И. В.; Оккерт, И. Л.; Мнушко, З. М.; Слободянюк, М. М.; Сафіуліна, З. Р.; Пестун, І. В.; Оккерт, І. Л.; Mnushko, Z. N.; Slobodyanyuk, N. N.; Safiulina, Z. R.; Pestun, I. V.; Okkert, I. L.
2009Дослідження витрат робочого часу працівників аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. N.; Babicheva, A. S.
2000Розробка експертної системи для прийняття рішень у сфері виробництва фармацевтичних субстанційМнушко, З. М.; Шуванова, О. В.; Закотей, М. В.; Мнушко, З. Н.; Шуванова, Е. В.; Закотей, М. В.; Mnushko, Z. N.; Shuvanova, E. V.; Zakotey, M. V.
2000Автоматизована навчально-контролююча система як засіб самопідготовки з фармацевтичного маркетингуМнушко, З. М.; Сухіна, В. П.; Діхтярьова, Н. М.; Богаєвський, Д. А.; Мнушко, З. Н.; Сухина, В. П.; Дихтярева, Н. М.; Богаевский, Д. А.; Mnushko, Z. N.; Sukhina, V. P.; Dikhtyaryova, N. M.; Bogayevskiy, D. A.
2009Використання результатів роздрібного аудиту в конкурентному аналізі фармацевтичного ринку УкраїниМнушко, З. М.; Рогуля, О. Ю.; Преснякова, В. В.; Мнушко, З. Н.; Преснякова, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Mnushko, Z. N.; Presnyakova, V. V.; Rogulya, O. Yu.
2003Ефективність взаємозв'язку маркетингових комунікацій та фармакоекономічних дослідженьМнушко, З. М.; Хижняк, Т. О.; Страшний, В. В.; Мнушко, З. Н.; Хижняк, Т. А.; Страшный, В. В.; Mnushko, Z. N.; Khizhnyak, T. A.; Strashny, V. V.
2005Оцінка ринку біологічно активних добавок та характерних для нього видів ризиківМнушко, З. М.; Сотникова, Н. В.; Євтушенко, О. М.; Мнушко, З. Н.; Сотникова, Н. В.; Евтушенко, Е. Н.; Mnushko, Z. N.; Sotnikova, N. V.; Yevtushenko, Ye. N.
2008Моделювання технології прийняття та реалізації управлінського рішення з урахуванням факторів невизначеностіБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.