Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 18 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
1996Комплекс маркетингу у формуванні фармацевтичного ринку за кордономМнушко, З. М.; Ткаченко, О. М.; Мусієнко, Н. М.; Мнушко, З. Н.; Ткаченко, Е. Н.; Мусиенко, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Tkachenko, Ye. N.; Musiyenko, N. M.
1998Створення та оцінка ефективності автоматизованої навчально-контролюючої системи «Основи менеджменту»Мнушко, З. М.; Скрильова, Н. М.; Богаєвський, Д. А.; Страшний, В. В.; Мнушко, З. Н.; Скрылева, Н. М.; Богаевский, Д. А.; Страшный, В. В.; Mnushko, Z. N.; Skrilyova, N. M.; Bogayevsky, D. A.; Strashniy, V. V.
1998Дослідження інноваційних процесів на вітчизняних фармацевтичних підприємствахМнушко, З. М.; Вінник, О. Ю.; Страшний, В. В.; Мнушко, З. Н.; Винник, О. Ю.; Страшный, В. В.; Mnushko, Z. N.; Vinnik, O. Yu.; Strashniy, V. V.
1996Створення фармацевтичної інформаційної маркетингової системиМнушко, З. М.; Ардельян, А. В.; Ткаченко, О. М.; Шевченко, І. А.; Польщикова, В. П.; Мпушко, З. Н.; Ардельян, А. В.; Ткаченко, Е. П.; Шевченко, И. А.; Польщнкоца, В. П.; Minisliko, Z. N.; Ardelyan, A. V.; Tkachenko, E. N.; SIievchenko, I. A.; Polshchikova, V. P.
1997Формування оптимального асортименту лікарських препаратів за показником швидкості рухуМнушко, З. М.; Шевченко, І. А.; Мнушко, 3. Н.; Шевченко, И. А.; Mnushko, Z. N.; Shevchenko, I. A.
1995Реклама як засіб стимулювання збуту фармацевтичної продукціїМнушко, З. М.; Чорноброва, Н. В.; Ткаченко, О. М.; Мнушко, З. Н.; Чорноброва, Н. В.; Ткаченко, Е. Н.; Mnushko, Z. N.; Chernobrovaya, N. V.; Tkachenko, Ye. N.
1995Діяльність керівників аптечних підприємств у сучасних умовах з позицій самооцінки та оцінки колегМнушко, З. М.; Калюжна, Н. М.; Мнушко, З. Н.; Калюжная, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Kalyuzhnaya, N. M.
1996Напрямки науково-дослідної роботи та основні досягнення кафедр організаційно-економічного профілю УкрФАТолочко, В. М.; Дмитрієвський, Д. І.; Мнушко, З. М.
1994Дослідження попиту на вітамінні препарати з використанням сегментації споживачівМнушко, З. М.; Бовкун, Л. П.; Дорохов, О. В.; Мнушко, З. М.; Бовкун, Л. П.; Дорохов, А. В.; Mnushko, Z. N.; Bovkun, L. P.; Dorohov, A. V.
1996Комплексний розвиток нових інформаційних технологій в Українській Фармацевтичній АкадеміїЧерних, В. П.; Власов, В. С.; Мнушко, З. М.; Черных, В. П.; Власов, В. С.; Мнушко, 3. H.; Chernykh, V. P.; Vlasov, V. S.; Mnushko, Z. N.