Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4555
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorГелеверя, Т. М.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorГелеверя, Т. М.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorGeleverya, T. M.-
dc.date.accessioned2014-10-08T11:55:30Z-
dc.date.available2014-10-08T11:55:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖадько, С. В. Визначення ролі інтернет-комунікацій в інформаційному забезпеченні споживачів засобів для зниження маси тіла / С. В. Жадько, В. В. Малий, Т. М. Гелеверя // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 351-352.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4555-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectінтернетen_US
dc.subjectзасоби для зниження маси тілаen_US
dc.subjectинтернетen_US
dc.subjectсредства для снижения массы телаen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectmedications for weight lossen_US
dc.titleВизначення ролі інтернет-комунікацій в інформаційному забезпеченні споживачів засобів для зниження маси тілаen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)351pdf.pdf198,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.