Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorTimanyuk, I. V.-
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorТіманюк, І. В.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorТиманюк, И. В.-
dc.date.accessioned2014-10-31T13:02:09Z-
dc.date.available2014-10-31T13:02:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationMnushko, Z. M. Strengths and weaknesses of chaos theory in marketing / Z. M. Mnushko, I. V. Timanyuk // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 28-29 берез. 2013 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2013. - С. 154.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4744-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectchaos theoryen_US
dc.subjectтеория хаосаen_US
dc.subjectтеорія хаосуen_US
dc.titleStrengths and weaknesses of chaos theory in marketingen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
154.pdf112,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.