Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5052
Назва: Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину ІІ
Автори: Півень, О. П.
Пузак, Н. О.
Хренов, М. О.
Пузак, Н. А.
Пивень, Е. П.
Хренов, Н. А.
Теми: препарати-інгібітори рецепторів ангіотензину II;маркетингові дослідження;препарати-інгібітори ринок антигіпертензивних засобів;монополізація;конкуренція;концентрація;конкуренция;монополизация;концентрация;рынок антигипертензивных средств;препараты-ингибиторы рецепторов ангиотензина II;препармаркетинговые исследования;competition;monopolization;concentration;market for antihypertensive medications;medications inhibitors of angiotensin II;marketing research, market for antihypertensive medications
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Півень О. П. Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину ІІ / О. П. Півень, Н. О. Пузак, О. М. Хренов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 306-314.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз товарної, фірмової та цінової структури ринку інгібіторів ангіотензину II. Визначено рівень концентрації та монополізації виробництва препаратів. Розраховано коефіцієнт ліквідності цін та встановлено сегменти ринку які характеризуються низькою конкуренцією. Обґрунтовано необхідність розширення ринку досліджуваних препаратів за рахунок вітчизняного виробництва
Проведен анализ товарной, фирменной и ценовой структуры ринка ингибиторов ангиотензина II. Определен уровень концентрации и монополизации производства препаратов. Расс¬читан коэффициент ликвидности цен и установлены сегменты рынка, характеризующиеся низким уровнем конкуренции. Обосновано необходимость расширения рынка исследуемых препаратов за счет отечественного производства
Have been carried an analyzed of commodity, brand and price of the market structure of inhibitors of angiotensin II. Have been defined the level of concentration and monopolization of medications. Calculated coefficient of liquidity and prices set market segments characterized by low competition. Have been carried an analyzed index of coefficients and average trade mark-up on drugs- brands. Have been justified the need to extend the market researched drugs through national production
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5052
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Півень_Пузак_Хренов.pdf238,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.