Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5371
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.date.accessioned2014-12-16T07:55:36Z-
dc.date.available2014-12-16T07:55:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМалий, В. В. Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхід / В. В. Малий // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2014. - № 4. - С. 40-46.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5371-
dc.description.abstractДеталізовані основні види маркетингу за структурою маркетингової концепції, система- тизовано погляди науковців щодо розкриття сутності категорії «холістичний маркетинг» та складових елементів цієї концепції. Досліджено існуючі підходи до побудови структурної моделі холістичного маркетингу та її адаптації до підприємств фармацевтичної галузі. Подано та обґрунтовано авторське бачення сучасної моделі холістичного маркетингу у фармації.en_US
dc.description.abstractДетализированы основные виды маркетинга по структуре маркетинговой концепции, систематизированы взгляды ученых на раскрытие сущности категории «холистичес- кий маркетинг» и составляющих элементов этой концепции. Исследованы существу- ющие подходы к построению структурной модели холистического маркетинга и его адаптации к предприятиям фармацевтической отрасли. Подано и обосновано автор- ское видение современной модели холистического маркетинга в фармации.en_US
dc.description.abstractThe main types of marketing by the structure of marketing concepts have been detailed, scientific views regarding disclosure of the category ‘holistic marketing’ and the constituent elements of the concept have been systematized. The existing approaches to the construction of the structural model holistic marketing and adapting it to the business of the pharmaceutical industry have been researched. The author’s vision of the modern model holistic marketing in pharmacy has been posted and proved.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова концепціяen_US
dc.subjectхолістичний маркетингen_US
dc.subjectфармацевтичний маркетингen_US
dc.subjectфармаціяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговая концепцияen_US
dc.subjectхолистический маркетингen_US
dc.subjectфармацевтический маркетингen_US
dc.subjectфармацияen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing concepten_US
dc.subjectholistic marketingen_US
dc.subjectpharmaceutical marketingen_US
dc.subjectpharmacyen_US
dc.titleСучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхідen_US
dc.title.alternativeСовременная концепция фармацевтического маркетинга: холистический подходen_US
dc.title.alternativeThe modern concept of pharmaceutical marketing: holistic approachen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из UEC_436_2014-6.pdf263,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.