Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5423
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАндрєєва, О. О.-
dc.contributor.authorАндреева, Е. А.-
dc.contributor.authorAndrieieva, O. O.-
dc.date.accessioned2014-12-18T12:20:43Z-
dc.date.available2014-12-18T12:20:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАндрєєва, О. О. Дослідження успішності навчання та самооцінки активності студентів при удосконаленні викладання дисципліни «Клінічна фармація» / О. О. Андрєєва // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2014. - № 5. - С. 41-45.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5423-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми сучасної фармацевтичної освіти яка залежить не тільки від змісту, але і від того, як засвоюється навчальний матеріал та в якій формі він подається, за допомогою репродуктивних або інноваційних методів навчання. Це стає приводом для перегляду підходів до методики викладання навчальних дисциплін у вищих фармацевтичних навчальних закладах. На прикладі введення в педагогічний процес ділових ігор проаналізовано позитивний вплив на успішність навчання та самооцінку активності студентів на занятті.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы современного фармацевтического образования ко- торое зависит не только от содержания, но и от того, как усваивается учебный материал и в какой форме он подается, с помощью репродуктивных или инновационных мето- дов учебы. Это становится поводом для пересмотра подходов к методике преподавания учебных дисциплин в высших фармацевтических учебных заведениях. На примере введения в педагогический процесс деловых игр проанализировано позитивное влия- ние на успешность учебы и самооценку активности студентов на занятии.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the problem of modern pharmaceutical education which is depends not only on content but on the way and the form in which study material is presented by reproductive and innovation learning. This becomes the reason for reviewing the approaches to study courses teaching methodology in higher pharmacy schools. By the example of simulation exercises implementation in teaching process there was analysed the positive impact on learning progress and students’ in-class work activity self-assessment.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectуспішність навчанняen_US
dc.subjectсамооцінка активностіen_US
dc.subjectділова граen_US
dc.subjectдіагностикаen_US
dc.subjectуспешность обученияen_US
dc.subjectсамооценка активностиen_US
dc.subjectделовая играen_US
dc.subjectдиагностикаen_US
dc.subjectlearning progressen_US
dc.subjectactivity self-assessmenten_US
dc.subjectsimulation exerciseen_US
dc.subjectdiagnosticsen_US
dc.titleДослідження успішності навчання та самооцінки активності студентів при удосконаленні викладання дисципліни «Клінічна фармація»en_US
dc.title.alternativeИсследование успешности обучения и самооценки активности студентов при усовершенствовании преподавания дисциплины «Клиническая фармация»en_US
dc.title.alternativeResearch of students’ study progress and activity self-assessment while improvement of “Clinical pharmacy” course teachingen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фармакологiї та клінічної фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из UEC_5_20141-7.pdf168,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.