Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5802
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.date.accessioned2015-02-25T12:03:22Z-
dc.date.available2015-02-25T12:03:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОльховська, А. Б. Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємств / А. Б. Ольховська // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи: міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 17-20 берез. 2014 р. – Х.: Вид-во НФаУ, 2014. – С. 428-430.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5802-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингen_US
dc.subjectсоциально-ответственный маркетингen_US
dc.subjectsocially responsible marketingen_US
dc.subjectринкова PR-стратегіяen_US
dc.subjectрыночная PR-стратегияen_US
dc.subjectPR-market strategyen_US
dc.subjectфармацевтичне підприємствоen_US
dc.subjectфармацевтическое предприятиеen_US
dc.subjectpharmaceutical companyen_US
dc.titleСоціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
428-430.pdf196,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.