Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5802
Title: Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємств
Authors: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Keywords: соціально-відповідальний маркетинг;социально-ответственный маркетинг;socially responsible marketing;ринкова PR-стратегія;рыночная PR-стратегия;PR-market strategy;фармацевтичне підприємство;фармацевтическое предприятие;pharmaceutical company
Issue Date: 2014
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Ольховська, А. Б. Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємств / А. Б. Ольховська // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи: міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 17-20 берез. 2014 р. – Х.: Вид-во НФаУ, 2014. – С. 428-430.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5802
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
428-430.pdf196,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.