Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5802
Назва: Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємств
Автори: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: соціально-відповідальний маркетинг;социально-ответственный маркетинг;socially responsible marketing;ринкова PR-стратегія;рыночная PR-стратегия;PR-market strategy;фармацевтичне підприємство;фармацевтическое предприятие;pharmaceutical company
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємств / А. Б. Ольховська // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи: міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 17-20 берез. 2014 р. – Х.: Вид-во НФаУ, 2014. – С. 428-430.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5802
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
428-430.pdf196,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.